Veelgestelde vragen
Wij hebben de meest gestelde vragen opgenomen in deze pagina maar het kan natuurlijk voorkomen dat jouw vraag er niet tussen staat. In dat geval kun je altijd contact met ons opnemen.
Klantenservice
Hoe kan ik ZZPremium bereiken?
Je kan ons bereiken op het nummer: 088 – 789 88 18
We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00
Voor financiële en administratieve vragen: administratie@zzpremium.nl
Voor support en hulp op afstand: support@zzpremium.nl
Help, mijn vraag staat er niet tussen!
Mocht jouw vraag er niet tussen staan, dan kun je contact met ons opnemen via support@zzpremium.nl.
Wij zullen jouw vraag zo snel en goed mogelijk proberen te beantwoorden.
Wat is jullie telefoonnummer?
Wij zijn telefonisch bereikbaar van 08:30 tot 17:00 via het volgende nummer: 088 – 789 88 18
Ik wil jullie ambassadeur zijn!
Als ambassadeur kun je de aansluitkosten (50 euro) terug verdienen!
Hoe? Als er door en via jou mensen een abonnement afsluiten bij ZZPremium, krijg je daar 10 euro per afgesloten abonnement voor terug (met een maximum van 50 euro).
Maar hoe word je ambassadeur? Wanneer je interesse hebt om ambassadeur te worden, kun je ons bereiken op ons e-mail adres: klantenservice@zzpremium.nl wij zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen en alle voorwaarden doorsturen en uitleggen.
Algemeen
Betaal ik voor inkomende gesprekken?
Inkomende gesprekken vanaf een Nederlands vast- en mobiel nummer zijn altijd gratis bij ZZPremium. In tegenstelling tot veel andere aanbieders schakelen wij jouw nummer niet door. Je bent direct via onze Qaller app bereikbaar op jouw mobiele- en/of vaste telefoon. Bij Bereik worden minuten zowel inkomend als uitgaand berekend.
Kan ik uitbellen met mijn vaste nummer?
Met de Qaller app kun je vanaf een Android of iPhone telefoon eenvoudig bellen. Net zoals je dat normaal doet met je telefoon. Selecteer een contactpersoon of telefoonnummer en bel. Je stuurt dan gewoon jouw vaste nummer mee. Er is geen speciale verbinding o.i.d. nodig want we maken gebruik van de dataverbinding op jouw mobiele abonnement.
Kan ik mijn huidige VoIP telefoons gebruiken?
In veel gevallen kan je jouw toestellen opnieuw gebruiken i.c.m. de diensten van ZZPremium. Als je zeker wil weten of dit het geval is, neem dan contact met ons op.
Wat zijn jullie openingstijden voor support?
Je kunt de supportafdeling bereiken van maandag t/m vrijdag, 08:30 tot 17:00 uur. Wij zijn bereikbaar via:
Telefoon: +31887898818
Voor financiële vragen: administratie@zzpremium.nl
Voor support en hulp op afstand: support@zzpremium.nl
Nummerbehoud
Wat is nummerbehoud?
Met nummerbehoud zorgen wij ervoor dat je je telefoonnummer kunt meenemen en dus niet hoeft te wisselen van telefoonnummer. Iedere regio in Nederland heeft een eigen kengetal. Een paar voorbeelden: regio Enschede heeft kengetal 053 en regio Amsterdam 020. Binnen een regio kun je altijd hetzelfde nummer blijven gebruiken. Ook als je verandert van abonnement of aanbieder. Verhuis je naar een regio met een ander kengetal, dan krijg je een nieuw telefoonnummer toegewezen van ons.
Hoe lang duurt het om mijn nummer mee te nemen?
In principe is het mogelijk om binnen één werkdag met behoud van telefoonnummer van operator te wisselen. Gemiddeld duurt een bijbehorende administratieve afhandeling ca. één week. Wij regelen jouw nummerbehoud en de overstap. Je hoeft dus niets op te zeggen bij je oude aanbieder.
Wat moet ik doen om mijn nummer mee te nemen?
Je vraagt een abonnement aan bij ZZPremium en wij regelen de rest.
Zijn er kosten verbonden aan nummerbehoud?
Maximaal 10 euro per nummer
Je telefoonnummer meenemen kost maximaal 10 euro per nummer. Je betaalt aan de nieuwe aanbieder. Jouw oude telecompartij mag geen geld vragen voor het telefoonnummer.
Abonnement afkopen
Heb je nog een lopend contract? Dan kun je proberen het contract af te kopen. Je oude aanbieder mag het afkopen weigeren. In dat geval moet je wachten tot het contract afgelopen is.
Waar kan ik een klacht indienen over nummerbehoud?
Als je ontevreden bent over onze dienstverlening, dan kun je altijd een klacht indienen via administratie@zzpremium.nl. Wij zullen altijd binnen 24 uur na binnenkomst van de melding met een reactie komen. Komen we er om wat voor reden niet uit, dan staat het jou vrij om je klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie. Dit is een onafhankelijke partij die bij een meningsverschil beslist wie er gelijk heeft. Neemt de commissie een besluit, dan moeten wij maar ook jij je hieraan houden.
Wanneer mag ik mijn telefoonnummer niet meenemen?
Je mag jouw nummer altijd meenemen naar een nieuwe aanbieder. Er zijn wat ons betreft twee uitzonderingen:
- Als het huidige contract nog niet afgelopen is, dan staat het de oude aanbieder vrij om de overstap met nummerbehoud te blokkeren.
- Je verhuist naar een andere regio en krijgt een ander kengetal. Dan is nummerbehoud niet mogelijk.
Tarieven
Wat is een starttarief?
Dit is een vast tarief dat voor ieder uitgaand gesprek gerekend wordt, bovenop de prijs per minuut. Het starttarief voor het bellen via de Qaller app is € 0,05. Heb je een bundel? Dan brengen wij geen starttarief in rekening, tenzij je bundel op is.
Wat zijn de tarieven voor het bellen?
Het bellen binnen de bundel is altijd inclusief. Mocht je buiten de bundel komen, dan betaal je het tarief zoals hieronder beschreven staat:
- Starttarief: € 0,05
- Per minuut naar vast en mobiel: € 0,05
Wat zijn de internationale tarieven?
Op onze tarieven pagina vind je al onze tarieven. Ook die van het bellen naar het buitenland.
Wat is een belbundel?
Een belbundel bestaat uit een aantal minuten dat je per maand bijgeschreven krijgt op jouw account. Tegen de overeengekomen tarieven.
Wanneer je bundel dreigt op te raken, sturen wij jou een bericht per e-mail. Dit doen we bij het bereiken van 80% van de voorraad. Dan ben je op de hoogte van het feit dat je mogelijk gaat bijbetalen. De tarieven buiten de bundel zijn:
- Starttarief: € 0,05
- Per minuut naar vast en mobiel: € 0,05
Financieel
Hoe betaal ik?
Je betaalt per kalendermaand middels automatische incasso. Je hebt hier dus helemaal geen omkijken naar! Eventuele buitenbundelkosten brengen we de maand erop in rekening.
Waar vind ik mijn facturen en specificaties?
Elke maand krijg je van ons de factuur per e-mail toegestuurd. Het e-mail adres wat we hiervoor gebruiken, is het e-mail adres wat je bij het plaatsen van de order op onze website hebt ingevuld.
Het afschrijven van de factuur is mislukt.
Als het om wat voor reden niet lukt om een openstaande factuur te incasseren, dan krijg je van ons een herinnering en het verzoek om de factuur alsnog te voldoen. Wanneer wij de betaling na de herinnering niet ontvangen hebben, dan zullen wij jouw account moeten blokkeren. Je bent dan niet meer bereikbaar. Dit ontslaat je niet van jouw betalingsverplichting zoals we die overeen zijn gekomen. Tevens besteden wij de incasso uit aan een incassobureau.
Ik wil mijn tegoed opwaarderen.
Wanneer je bundel op is, krijg je de mogelijkheid om deze op te waarderen. Dit doe je door in de webshop een extra bundel aan te schaffen. Na ontvangst van je betaling zorgen wij ervoor dat je account aangevuld gaat worden met de juiste hoeveelheid minuten.
Functionaliteit
Wat is een huntgroep?
Als je een huntgroep hebt, kun je meerdere toestellen koppelen aan 1 extern telefoonnummer. Als je dit nummer belt gaan alle gekoppelde toestellen rinkelen.
Wat betekent IVR?
IVR betekent “interactive voice response” en dit houdt in dat de beller begeleid kan worden door een computerstem. Daarnaast maakt IVR het mogelijk om opdrachten door de beller te laten uitvoeren door simpelweg op een toets te klikken. “Klikt” goed, of niet? Ps; we willen dit ook nog wel eens ouderwets een keuzemenu noemen..
ONZE PARTNERS
de waardevolle partners waarmee we samenwerken.